Een bijbaan als customer success-specialist is goed te combineren met je studie. Je krijgt een leuk salaris en deelt je uren flexibel in (minimaal 12 uur per week en tijdens kantoortijden). Bovendien doe je de nodige commerciële ervaring op. Samen met je collega’s van het customer experience-team ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende klantgerichte en commerciële campagnes.
Ons customer experience-team onderzoekt hoe klanten onze dienstverlening ervaren en waar nog winst te behalen valt. Veel customer experience-helden werken parttime, dus je team bestaat steeds uit andere collega’s. Enthousiasme en gestructureerd werken zijn belangrijk, maar er is ook altijd tijd voor potje tafeltennis en een gezellige koffiepauze.
Je ontvangt een leuk salaris van €14 per uur en deelt je uren flexibel in (minimaal 12 uur per week en tijdens kantoortijden).
Wij verwachten van jou een beschikbaarheid van minimaal 12 maanden.
We beginnen altijd met een telefonische kennismaking. Als het klikt nodigen we je uit voor een gesprek. Dit kan ook via Teams plaatsvinden. Zijn we allebei enthousiast? Dan kan je meteen aan de slag!
Je bent altijd welkom om vrijblijvend een dagdeel mee te lopen. Neem hierover contact op met een van onze recruiters via jobs@acknowledge.nl.
Acknowledge is een ontspannen organisatie waar je veel vrijheid krijgt om je eigen functie vorm te geven. Jij staat centraal en iedereen is gelijk. Wij vinden het belangrijk dat je doet waar jij blij van wordt. Ontmoet je nieuwe collega’s op onze videopagina!
Via onze eigen Ackademy kan je trainingen en cursussen volgen om jezelf te ontwikkelen. Of je nu op zoek bent naar een uitdagende en leerzame stageplek of een baan met toekomstperspectief. Onze collega’s vertellen graag over hun ervaringen.
Bij Acknowledge werken we hybride en kijken we goed naar jouw behoeften. Wij gaan uit van een gezonde balans tussen thuiswerken en op kantoor. De verdeling voor een bijbaan bij Acknowledge is vijftig procent werken op kantoor en vijftig procent thuiswerken.
We zoeken studenten met een hbo werk- en denkniveau die een vlotte babbel hebben, vriendelijk zijn, openstaan voor nieuwe ideeën en optimistisch zijn ingesteld. Affiniteit met ICT is gewenst, maar niet noodzakelijk.
Teamcoach Joery van Breemen is altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste studenten die het customer experience-team komen versterken. We maken graag kennis met jou!