Webshop voor zakelijke ICT-producten

Webshop voor zakelijke ICT-producten

Als je graag mee wil met de nieuwste ontwikkelingen, dan kun je er niet omheen: flexibel werken. Maar hoe richt je een goede ICT-werkplek in? Wat zijn de beste devices voor je medewerkers? En hoe ga je om met securityvraagstukken? Er zijn ontzettend veel factoren waar ICT-managers rekening mee moeten houden. Wij helpen je bij de zoektocht naar de beste zakelijke ICT-producten, die je snel en gemakkelijk bestelt via je eigen gepersonaliseerde webshop.

Intern bestelproces

Onze webshop digitaliseert het interne bestelproces van jou als klant met een ingebouwde workflow. Met de workflow worden rechten en autorisaties aan gebruikers toegekend. Dat zorgt ervoor dat bestellingen automatisch terechtkomen bij de persoon die goedkeuring dient te geven. Op deze manier wordt alles soepel en snel besteld.

Punchout-koppeling

De Acknowledge-webshop ondersteunt de mogelijkheid voor een punchout-koppeling, waarmee je vanuit je eigen ERP-systeem kunt inloggen in onze webshop en het gehele assortiment bekijkt. Wanneer je de gewenste producten hebt verzameld en akkoord gaat met de bestelling, is deze nog niet meteen definitief. De webshop stuurt de bestelling weer terug naar het ERP-systeem, waarna hier de gebruikelijke goedkeuring plaatsvindt. Vervolgens stuurt het ERP-systeem automatisch een bevestiging naar Acknowledge, zodat wij over kunnen gaan tot levering. De webshop kan flexibel met verschillende ERP-systemen worden gekoppeld, zoals een OCI- of cXML-punchout. Zo leveren we een op maat gemaakte oplossing voor iedere organisatie.

Klantspecifiek assortiment

Onze webshop bevat een groot assortiment met zakelijke ICT-producten van de beste hard- en softwaremerken. Maar als klant heb jij vaak een kernassortiment van ICT-producten gestandaardiseerd voor het hele bedrijf. Naast ons algemene webshopassortiment bieden wij klanten de toegang tot een klantspecifiek assortiment. Dit houdt in dat er een extra categorie wordt toegevoegd in jouw persoonlijke webshop, waarin alle producten terug te vinden zijn waar jij op gestandaardiseerd bent. Zo hoef je niet op zoek naar jouw gewenste product in een assortiment van duizenden producten. Uiteraard is deze categorie flexibel en bepaal jij dus zelf wat jouw kernassortiment is. Mochten er wijzigingen plaatsvinden binnen jouw kernassortiment, dan brengen wij je hiervan op de hoogte.

Offerte aanvragen

Naast het plaatsen van bestellingen bieden we ook de mogelijkheid om een offerte aan te vragen indien je ICT-producten wil bestellen die vallen buiten je kernassortiment of wanneer je geen klantspecifiek assortiment hebt. Daarnaast kan het voorkomen dat je een offerte nodig hebt om intern goedkeuring voor de order te krijgen. De offertes zijn makkelijk te beheren in je account. Een offerte aanvragen is dus één mogelijkheid, de andere mogelijkheid is dat wij een offerte voor je klaarzetten in je account, waarna jij hem alleen nog maar hoeft goed te keuren.

Voordelen van de webshop

  • Workflow ter optimalisatie en digitalisering van jouw interne bestelproces
  • Klantspecifiek assortiment om snel hard- en software te bestellen
  • Inzicht in alle bestellingen en de mogelijkheid tot herhaalaankopen
  • Eenvoudig beheer van lopende offertes via jouw eigen account
  • Mogelijk koppeling met jouw interne inkoopsysteem

Account aanmaken

Heb jij nog geen account voor je eigen gepersonaliseerde webshop, maar ben je wel geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op! Dan zorgen wij ervoor dat jij snel je eerste bestellingen kunt gaan plaatsen!