Benieuwd hoe gemakkelijk onze digitale werkplek voor de zorg te beheren en beveiligen is? Onze ICT-experts vertellen je er graag alles over tijdens een vrijblijvende demo.
De digitale werkplek voor de zorg is niet compleet zonder passende laptop, tablet of mobiele telefoon. Het technisch beheer van zulke devices vindt centraal en op afstand plaats dankzij Microsoft Intune. Ze worden helemaal ingericht naar de wensen van jouw organisatie. Belangrijke applicaties, gebruikersrechten en instellingen staan klaar zodra je het device ontvangt. Log simpelweg in met jouw gebruikersnaam en wachtwoord en ga direct veilig en efficiënt aan de slag!
Benieuwd hoe gemakkelijk onze digitale werkplek voor de zorg te beheren en beveiligen is? Onze ICT-experts vertellen je er graag alles over tijdens een vrijblijvende demo.
Zorgwerknemers krijgen over het algemeen te maken met een groot aantal systemen met minstens zoveel inloggegevens. Apart inloggen bij elke applicatie kost veel tijd. Gelukkig kan praktisch elke applicatie worden geïntegreerd met onze digitale werkplek. Zo log je één keer veilig in, waarmee je automatisch ingelogd bent in alle applicaties die je nodig hebt om jouw werk te kunnen doen. Single sign-on noemen we dat! Zo heb je bovendien als organisatie meer inzicht in de toegang die medewerkers hebben in de applicaties. Dit maakt het technisch beheer voor de zorg een stuk gemakkelijker.
Altijd en overal kunnen werken biedt veel flexibiliteit, maar het levert ook uitdagingen op voor de veiligheid van patiëntgegevens. Het gebruik van multi-factor authenticatie (MFA) voor de zorg biedt uitkomst. Hierbij wordt naast het reguliere wachtwoord om een extra bevestiging gevraagd via een token of speciale app. Soms wordt zelfs gebruikgemaakt van je vingerafdruk of gezichtsherkenning. We maken het zo gemakkelijk mogelijk om in te loggen, bijvoorbeeld door het aantal keer dat om een extra bevestiging wordt gevraagd zo laag mogelijk te houden.
Om te zorgen dat toepassingen blijven werken zoals het hoort is het nodig om ze regelmatig te updaten. Doordat wij het technisch beheer van de zorgwerkplek overnemen vinden updates van Windows en de Officeapplicaties automatisch plaats. Hierdoor kun je altijd je werk blijven doen en blijft de werkplek optimaal beveiligd. Wil je voor de overige applicaties ook automatische updates afnemen bij de leverancier? Ook dat is geen probleem!
Er is veel behoefte om processen sneller in te richten, bijvoorbeeld bij het geven van autorisaties voor bepaalde applicaties. Dankzij duidelijke autorisatiestromen vermindert het aantal schakels en worden beslissingen sneller genomen. Het is zelfs mogelijk om door het behalen van een trainingscertificaat automatisch een autorisatie te krijgen voor een specifieke applicatie.
Onze servicedesk heeft een speciale afdeling voor de zorg. Lopen jouw medewerkers tegen problemen aan met de digitale werkplek? Dan kunnen ze bij de zorgdesk terecht. Dit team neemt ruim de tijd om vragen te beantwoorden, ondersteuning te bieden en verzoeken te verwerken. Zij begrijpen de zorgbranche als geen ander en weten zo altijd een passende oplossing te vinden.