AI met Copilot

Artificial intelligence (AI) is niet langer alleen een technische term, maar een essentieel onderdeel van moderne bedrijfsvoering. Met Copilot voor Microsoft 365 maak je gebruik van de mogelijkheden van AI om je werkprocessen slimmer in te richten, zonder complexe implementaties. Copilot vormt zo een laagdrempelige stap in de transformatie naar een AI-gedreven werkplek.

Met de inzet van Copilot voor AI verhoog je de efficiëntie van IT-managers en bestuurders, zodat zij gemakkelijker en beter beslissingen nemen. Copilot maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om taken te automatiseren, zoals vergaderingen samenvatten, documenten controleren en aanvullen, data-analyses uitvoeren in Excel en het ondersteunen van de klantenservice. Het bespaart dus een hoop tijd.

Copilot maakt gebruik van AI-modellen en verwerkt gegevens. Daarom is een veilige implementatie onmisbaar, waarbij je rekening moet houden met het beperken van toegang tot Copilot, het versleutelen van gegevens en het volgen van privacyrichtlijnen. De consultants van Acknowledge adviseren over de juiste licenties, toegangsbeheer, gegevensverwerking en datamanagement. Ze ondersteunen jouw organisatie graag bij alle AI-uitdagingen.

AI met Copilot

Onze partners


Microsoft

De voordelen van Copilot

AI via Copilot draagt bij aan een slimmere, efficiëntere en meer geïnformeerde toekomst voor organisaties.

Verbeterde productiviteit

Automatiseer routinetaken voor meer focus op strategische taken en productiviteit.

Betere besluitvorming

Managers en bestuurders maken kritieke beslissingen op basis van diepgaande analyses.

Toegankelijkheid van AI

Gebruiksvriendelijke interface die de mogelijkheden van AI naar elke gebruiker brengt.


De slimme AI-assistent

Copilot is een digitale assistent die administratieve taken, repetitieve werkzaamheden en bestandsverwerking een stuk gemakkelijker en efficiënter maakt. De AI-tooling kan zelfs code schrijven, formules genereren en teksten opstellen. We hebben een aantal taken waarbij Copilot tijd bespaart op een rij gezet:

E-mails

samenvatten en opstellen op basis van beschikbare informatie

Vergaderingen

samenvatten en actiepunten eruit filteren

Documenten

met elkaar vergelijken om overeenkomsten en verschillen te vinden

Teksten

schrijven voor blogs, social mediaberichten of drukwerk

Creatieve presentaties

bedenken en opmaken in PowerPoint