Het traineeship
Je duikt aan de start van je traineeship voor support engineer direct de techniek in met interessante trainingen:
- IT voor niet-IT’ers
- Basistraining Office 365
- ITIL 4 Foundation
- Microsoft Fundamentals
Zo wordt er een goede basis gelegd voor jouw ICT-kennis. Daarnaast dragen we bij aan de ontwikkeling van soft skills die onmisbaar zijn in het IT-vak, zoals:
- Assertiviteit
- Gesprekvoering
- Klantgerichtheid
Verder ondersteun je in de rol van support engineer onze klanten en gebruikers op verschillende manieren, via de telefoon, per e-mail of natuurlijk door bij ze langs te gaan. Je biedt IT-ondersteuning door problemen op te lossen, zoals het resetten van iemands wachtwoord. Bij het oplossen van complexere problemen werk je samen met IT-specialisten, zoals systeem- of netwerkbeheerders. Aan jou de taak om uit te zoeken waar het probleem vandaan komt.
Het team
Dit traineeship support engineer volg je in een kleine groep van vier tot acht collega’s, zodat de kwaliteit van het leren geborgd blijft. Het is daarnaast fijn om met andere trainees in één team te zitten, omdat je gedurende het traject met elkaar kunt sparren en van elkaar leert. Uiteraard werk je nauw samen met onze servicedesk, een jong, dynamisch en energiek team. Vertrouwen, gezelligheid en jezelf zijn staan voorop. Er heerst op deze afdeling een informele en gezellige sfeer waar met plezier hard gewerkt wordt.
Jouw profiel
We staan open voor verschillende profielen en kijken verder dan alleen je CV. Het is voor dit traineeship wel belangrijk dat je affiniteit met of interesse in ICT hebt. Een goede beheersing van de Nederlandse taal is ook onmisbaar.
Ons aanbod
- Een leerzaam traineeship waarbinnen ruimte is voor ontwikkeling van technische kennis en soft skills
- Persoonlijke begeleider die je ondersteunt in je ontwikkeling
- Salaris van €2.390 op basis van een 40-urige werkweek (met doorgroeimogelijkheden)
- Mogelijkheid tot een vast contract
- Een laptop, zodat je zowel op kantoor als thuis kan werken
- Behalen van diverse certificaten, zoals ITIL 4 Foundation, Office 365 en MS Fundamentals
- Mogelijkheden en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen in jouw vakgebied met ondersteuning van onze Ackademy
- Een uitdagende en verantwoordelijke functie in een dynamische, informele en groeiende organisatie
- Hele toffe en gezellige collega’s!