Waar telefonie vroeger de belangrijkste manier was om informatie op afstand uit te wisselen, hebben medewerkers tegenwoordig tal van mogelijkheden om in contact te komen met collega’s of relaties. Hierdoor zijn ze beter bereikbaar en werken ze efficiënter. Beslissingen worden bovendien sneller en makkelijker genomen. Optimaal samenwerken, ook wel collaboration genoemd, is dan ook niks nieuws. Met de opkomst van verschillende technologische ontwikkelingen en handige tools verandert de manier waarop collaboration plaatsvindt echter wél. Door rekening te houden met alle facetten van collaboration werkt iedereen in jouw organisatie optimaal samen. Zo zijn jouw medewerkers productiever, effectiever en mobieler dan ooit!
Onze whitepaper geeft je een overzicht van de belangrijkste actuele thema’s rondom collaboration, zodat jij de juiste Unified Collaboration-oplossing kan kiezen, maar ook een sterk beleid voor mobile devices neer te zetten. Daarnaast laten we zien wat videocommunicatie voor jouw branche kan betekenen en waarom Wifi-as-a-Service zo handig is.